Перший день.
Знайомство з групою. Кожен займає в аудиторії «своє місце під сонцем» та налаштовується на роботу протягом двох тижнів.
![]() |
Знайомство у групі |
![]() |
Спільне та відмінне в учасників групи |
Лекція куратора
групи – Бутурліної Оксани Василівни.
"Вплив
медіа
на людину в інформаційному суспільстві"
![]() |
Лектор - Бутурліна О.В. |
Роль та значення засобів масової інформації в житті сучасного суспільства важко переоцінити. Вони настільки міцно вкорінилися в нашій повсякденності, що ми навіть уявити не можемо свого існування без них.
Для нас стало доволі повсякденним переглядати останні новини по улюбленому телеканалу, дізнаватися рахунок футбольного матчу на спортивному сайті через мережу Інтернет, слухати прогноз погоди на день на хвилях FM-радіостанцій. Бурхливий розвиток інформаційних технологій, що розпочався в середині 20 століття заклав основу формування суспільства взагалі нового типу – інформаційного суспільства. Засоби масової інформації займають у розвитку суспільства особливе місце. Їх вплив на людину починається у самому ранньому віці і продовжується на протязі всього життя. Взагалі, у сучасному світі засоби масової інформації взяли на себе значну функцію з формування свідомості людей, вихованню їх ціннісних орієнтацій, смаків, поглядів, звичок, вподобань. Людина, яка раніше сама не стикалася з тією чи іншою проблемою, завдяки можливостям засобів масової інформації (далі – ЗМІ), змогла познайомитися із найрізноманітнішими виявленнями суспільного життя, скласти про них певне уявлення та сформувати до них певне відношення.
Другий день
День практики. Усі навчалися створювати блог. Було цікаво, швидко пролетів час. Під час перерв робили фізкультзарядку-фізкультрозрядку.
Дякую Ірині Григорівні Коляді, яка дохідливо навчала азів створення блогу. Тепер я зрозуміла, чому раніше в мене не все виходило з наповненням блогу. Зараз я "на коні.
![]() |
Я за комп"ютером |
Третій день
![]() |
Бутурліна О.В. |
Четвертий день
Учились створювати тести за допомогою різних програм (Test-W2, Google Форми).
![]() |
Робочий момент. Створення тестів |
П"ятий день, 01.07.2019
Лекція Довгаля С.А.
Лектор розповів про моделі медіа та ознайомив з 8 теоріями підходу в медіаосвіті. Сьогодні існують такі теорії: ідеологічна, джерело задоволення потреб, критичного мислення, діяльності, практично-орієнтована, захисна, саміотична, соціокультурна, екологічна, естетична, етична, теологічна. Отже, у концепції медіаосвіти переважають три основні підходи: захисний, аналітичний, практичний.
Шостий день, 02.07.2019
День швидко пролетів, викладач Рижій К.Г. навчала нас створювати caption video. Освоїли програму Animated Text та Quik. Пропонуємо наші творчі роботи, які знаходяться на сторінці "Медіатека".
Сьомий день, 03.07.2019
Цього дня на нас чекало цікаве заняття зі створення анімації. Ми гуртом склали сценарій майбутнього мультфільму, а потім взялися за малювання персонажів. Розподілили завдання між членами творчої групи. Коли виконали перший етап роботи та підібрали фони, пішли знімати кадри фільму. Їх було багато - 220 кадрів. Потім монтували фільм, накладали музику, голос.
Восьмий день, 04.07.2019
Сьогодні на нас чекала зустріч з дітьми НВК № 122 м.Дніпра, які займаються дитячим телебаченням. Їхній учитель Ірина Миколаївна радо ділилася з нами своїми напрацюваннями. Учні презентували свої телевізійні роботи, надихнули нас на творчий процес, який незабаром запанував у аудиторії № 114. Курсанти нашої групи розділилися на два креативних осередки. Завданням було створити творчий проект мінігрупи. Нам здалося, що в нас все вийшло. А що думаєте Ви?
Дев"ятий день, 05.07.2019
Захист творчих проектів.
Немає коментарів:
Дописати коментар